Husband & Wife

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Izzihni Rizqi Bin Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nur Izzayra Irdina Binti Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday 14 September 2011

Fikiran Bercelaru

Assalamualaikum kwn2..hehehehe..macam r ade orang yg bace blog ni..

     Haishhhh..dah bersawang-sawang dh blog ni, lame btl x update. dah x de cite r nak kongsi. Fikiran ni dok fikir perkara2 yg lagi pnting je.
     Ermmm...lagi 2 bulan lebih je aku akan bergelar isteri, x sabar nye (ayat gatai) :p..byk betul perkara yg perlu difikir + dirancang + dilakukan dan macam2 'di' lagi r..ni r yg buat kan aku pening (tensen nyeeeeee!!!!). Tak suke betul r fikir byk2 mcm ni, sakit kepala tau.

     Rase nye baru 40% je yg dah siap, adessssss...byk nye lg yg x siap. kad kawin pon x tempah lg tau. Ujian HIV pon x buat lg. Sempat ke ni? harap2 sempat lahhh...
     Nasib baik r aku ade roomate yg baik hati tlg aku, abg syg tu pon byk membantu walaupon dia agak sibuk dpt gak luangkan mase teman kan aku beli brg, x de r aku kene buat sorang2..

Ya Allah, permudah kan lah segala urusan kami..aminnnnnn..

2 comments:

aida-myasara said...

tahniah dh nk kawen dh..sabar ye ana pasti aw boleh buat ...Kalau rasa stress baca doa ni..

Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

ariana8733 said...

ooo..ok, thanks aida..
aida pon dh x lame gak kan?