Husband & Wife

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Izzihni Rizqi Bin Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nur Izzayra Irdina Binti Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, 25 November 2012

Selamat Ulang tahun Yg Pertama Abg

Assalamualaikum....

Tahun lepas, pada tarikh 25 november 2011, aku telah selamat diijabkabulkan dgn jejaka pilihan hatiku..Alhadulillah, aku bersyukur kerana dpt menjadi isteri yg sah kepada En.Nazri Bin Jusoh (walaupon sah pd lafaz yg ke-3) aku tetap bersyukur..aminnnnnn...

    Pada hari ini, 25 nov 2012, genap lah setahun aku menjadi suri dalam hidup suami ku. Terima Kasih Ya ALLAH kerana masih memanjang kan jodoh kami..aminnn...

Khas Buat En.Husband,

Selamat menyambut Ulang tahun Perkahwinan kita yg pertama ayg ucapkan.

  • semoga ikatan kita akan kekal buat selama-lamanya, x ada hadiah istimewa dpt ayg berikan pd abg melainkan dgn kehadiran bakal cahaya mata kita yg pertama(insyaAllah akan lahir pd 13 feb 2013).
  • Semoga kita terus menyayangi, mengasihi & mencintai antara satu sama lain.
  • Semoga Allah terus merahmati & memberkati hubungan kita, amin ya rabbal alamin.
Walaupon byk dugaan yg kita tempuh dalam usia setahun perkahwinan kita ini itu semua dugaan sementara dari Allah SWT. Semoga segala apa yg kita usahakan & doakan selama ini akan tercapai dgn izin Allah, InsyaAllah...

Ayg sayangkan abg sepenuh hati ayg, Terima kasih sebab menerima ayg seadanya menjadi sebahagian dlm hidup abg.

aqad

dinikah kan oleh abahku sendiri(tu yg en.husband gugup)

sah sudah(bacaan doa)

Alhamdulillah...
 
Sesi pembatalan air sembahyang, teruk kami kene sakat..haishhhh..

 Hari persandinganku(26 nov 2011)

bersama ayah & mek(mertuaku)

bersama abah & mak (parent aku)

p/s : Terima kasih kpd semua ahli keluarga, saudara mara, rakan2 & semua yg sentiasa mendoakan kebahagiaan kami suami isteri..Terima kasih juga sebab sentiasa memberi sokongan & nasihat pd kami dlm menempuh dugaan berumah tangga..semoga Allah memberkati kalian semua..aminnn...

3 comments:

akilla ibrahim said...

Happy 1st Anniversary!
Sehari je beza tarikh kita ye..Semoga kekal hingga ke akhir hayat..amin..

susah sikit nak komen ni sbb ada word verification.

ariana8733 said...

thanks kila..

ade word verification ye..ase nye dh buang ritu..

Mimy Hamid said...

tahniah ana...lebih kurang kak mimi je tarikh cuma kak mimi dah 2 tahun...happi annivesary..semoga bahagia ke syurga