Husband & Wife

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Izzihni Rizqi Bin Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nur Izzayra Irdina Binti Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday 7 November 2012

26 Minggu

Assalamualaikum...

     Alhamdulillah, hari ni genap sudah usia kandungan ku 26 minggu..pejam celik pejam celik dh masuk bulan 11 kan..cepat je masa berlalu..2012 bakal meninggal kan kita, pastu thn 2013 lak bakal menjenguk kan..

Perkembangan baby ;
      Baby agak aktif bergerak kat dlm ni cume aku x bape dpt nak rase sgt( doc ckp kulit perut aku tebal), huhuuhu...bile aku dpt ase dia bergerak tu, mcm ade macam2 perasaan yg aku sendiri x dpt gambar kan..ade rase gembira, hiba, bahgia & mcm2 ag r..pinggang, badan & kaki pon kerap sakit..makan lak dah semakin lalu..harap2 check up lepas ni naik r mcm yg nurse sarankan..

    Baju & persiapan baby x start beli lagi..mungkin hujung bulan ni baru start nak beli..scan pon x buat lg ni..aku rase berdebar lak nak tgk baby..apekah jantina nye, aku x kisah sgt yg pnting baby dlm keadaan yg sht & ckup sifat nye, insyaAllah..aminnnnnnnn....

    Next check up 21 Nov ni..aku kene minum air gula lg..time tu genap 7 bulan(28 minggu). kalau x de ape2 aral melintang, insyaAllah family aku nak wat kan kenduri doa selamat buat aku(tumpang kenduri khatan anak2 sedara aku).

p/s : semoga semua nye berjalan lancar, doakan aku & baby sentiasa dlm keadaan sht walafiat..insyaAllah...aminnnnn...
aku dh ase ngantok ni..aku nak g tido sat ye..



No comments: