Husband & Wife

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Izzihni Rizqi Bin Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nur Izzayra Irdina Binti Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday 19 November 2012

Hari Keluarga

Assalamualaikum....

Minggu lepas kan kite byk cuti, hari selasa cuti Deepavali & hari khamis lak cuti Awal Muharram..So, kitorang adik beradik plan nak wat hari keluarga atau picnic pd hari selasa tu, kebetulan abg ipar aku yg keje chef tu mmg cuti hari selasa..Kitorang wat picnic tu dekat je, kat jnda baik, bentong..

   Kitorang berkumpul kat umah kak long aku kat janda baik tu gak, tghari tu baru r kitorang g mndi manda..cuaca hari tu kejap ok kejap ujan..tp, kami terus je berendam..aku yg ngah  memboyot ni pon selamber je berendam, air punye r sejuk..mengeletar aku, baby lam perut pon dok mengeras je..hehehehe..

    Kitorang mndi manda/berendam smpai kol 5 ptg, kol 6.30 ptg kami semua balik(aku balik shah alam, kak tih aku balik seri kembangan & yg lain balik kampung r). mmg seronok, rase macam nak wat picnic lg. Tp, lain kali aku nak pasti kan semua ahli keluarga aku dpt join. mesti lg seronok..

Cerita Lain....
    Mlm tu smpai je umah(8.30mlm) en.husband terus ciap2 kan tempat tido utk wife dia ni, aku mmg dh x lrt nak pengsan dh ase nye, tu yg en.husband suh aku tido terus..dia lak keluar balik utk g keje(amek org jap).
aku lak, terus demam, 1 badan sakit..yg dlm perut ni lak masih mengeras..esok nye(rabu) aku mc sebab masih demam, x lrt nak bgn(penangan berendam lame sgt)..huhuhu...

ok r, jom lyn sedikit gmbar dari aku pd hari tu(picnic)..

ni sebahagian nye, mak aku(baju itam), kak long aku(bertudung pink), 
adik bongsu aku(baju pink) & anak2 sedara aku.

diorang lg

yg lelaki ni semua menantu mak aku & yg pompuan tu adik bwh aku.

ni lak en.husband yg nak wat peace tp x sempat..hehehe..

si pembakar ayam..en.husband & biras2 dia..

ni abg ipar aku no 3(geng en.husband, klate mari tuh)

ayam2 yg sedang di bakar..nyummy...

ni tukang mkn, hahaha...yg baju merah tu anak sedara aku yg paling tua(form 4),
yg baju itam tu kak de aku & yg baju biru tu adik bawh aku(epa)

diorang semua steady je, aku je yg demam..anti body kurang dh ni..hehehe..

p/s: harap next time dpt buat picnic/hari keluarga lg..

No comments: