Husband & Wife

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Izzihni Rizqi Bin Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nur Izzayra Irdina Binti Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, 10 October 2011

uwaaaaaa

Assalamualaikum..

hehehehe..ape kes aku ni kan..x de ape sebenarnye, cume rase nak nangis je..fenin..fenin..masa makin berjalan, persiapan masih byk yg belom settle..

kepala makin sakit, hati makin risau..badan makin naik berat nye..uwaaaaaaaaa...cmne nak wat ni, makin byk aku berfikir, makin byk makanan yg masuk dalam tangki perut aku ni..org lain kalau risau or susah hati, x lalu makan..tap, aku ni, makin susah hati makin byk makan..hai laaaaa...apo nak jadi r aku ni..

makin dekat hari, makin byk dugaan yg aku kene tempuhi..aku kene kuat..tp, aku x kuat pon..uwaaaaaaa...tolonggggggggggggggggggggggggggggggggggg...

4 comments:

aida-myasara said...

doakan ana dipermudahkan urusan kawin ni..sabar ek...

ariana8733 said...

thanks aida coz bg semangat kat ana...^_^
harap2 mcm tu r kan..
aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...

Bicikut said...

sabar banyak2 ok..kalau stress je minum air banyak22222222

anna hashim said...

sabar...insyaallah semuanya akan berjalan lancar..