Husband & Wife

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Izzihni Rizqi Bin Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nur Izzayra Irdina Binti Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, 13 December 2011

Kenduri Kahwin Kawan

Assalamualaikum....

Selamat pg kwn2..n3 hari ni pasal kenduri kawin kawan baik aku pada 11 Dec 2011 di sec 20, shah alam..kenduri yg bertemakan warna purple, agak simple tp still cntik...ape yg seronok nye kat kenduri tu kami dpt berkumpul ramai2 ngan geng YM kami..hehehehe..lame btl x jmpe diorang..

Menu pon boleh tahan sedap nye..hehehe..makan je kan yg aku tau..layan gmbar r, jommmmm..

ni r, gmbar kami ngan pengantin norlia(kak long) & abg nuar..
dari kiri k.eliz, k.ija, aku & k.ain..

Aksi bebas dari kami..hehehe..

aku & en.husband bersama pengantin..
rase nak je dok atas pelamin ag sekali...

aku paling rapat ngan diorang ni r, k.eliz & k.long..
gemok nye aku, sekarang no more diet..ape yg aku nak mkn,
aku bedal je..

Pasni x tau r bile lg dpt jmpe diorang ni..kene tunggu majlis kenduri yg lain r pulak, baru dpt jmpe..yg x de lam gambar ade lg 3 org bdk lelaki..mal, cok & dek lan..

note: semoga persahabatan kite kekal sampai bile2, insyaAllah...

3 comments:

aida-myasara said...

belah laki ana tema warna apa??

c0rt3z said...

ana sapa yg cun sangat sblah pengantin pempuan tu ana?

ariana8733 said...

dia mmg cntik..kakak kesyangan ana tu..ko nak kenal ke cok..hehehehe..