Husband & Wife

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Izzihni Rizqi Bin Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nur Izzayra Irdina Binti Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday 16 April 2012

Ape kes ni

Assalamualaikum...

Hai, makin bersawang2 dh blog ni..nape r penyakit 'M' ni melanda???

Makin hari, makin malas aku nak hupdate blog ni, dh x tau nak naip & ngomel ape kat sini..

Hari ni rase penat sangat, x tau r nape..nak kate penat kat karnival sbtu & ahad baru2 ni..x kan kot sbb aku g pg sbtu je, tgahari je aku dh balik..cian kwn2 aku kene wat keje aku, maaf & thanks ye korang..

Aku terpaksa balik sebab keadaan kesihatan aku x bape nak mengizinkan, pg sbtu ritu aku kene gatal2 kat kaki aku, so x leh nak pakai seluar sgt..kalau berpeluh lagi r bertambah2 gatal nye..

Balik je rumah kol 2ptg tu terus mndi & sapu ubat yg doc bg..pastu mkn nasi & ubat..time mkn tu tetibe kepala aku ase berat & panas je, terus je drh meleleh kat idung..haisshhhhh..hari ni pon aku datang je kerja walaupon still ade rasa gatal2 ag ni..

note: gambar x dpt nak tunjuk sbb x transfer lagi pic nye..

No comments: