Husband & Wife

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Izzihni Rizqi Bin Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nur Izzayra Irdina Binti Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday 13 September 2012

mual-mual aka morning sickness

Assalamualaikum...

Ape kes ni, dh masuk 18 minggu aku still mengalami morning sickness yg teruk jugak lah..kadang2 smpai aku kene amek mc lak, semalam aje aku baru je mc, hari ni pon badan dh seram2 sejuk sekali..tekak ni jgn ckp r, nak mntah je rase nye...

Kalau ikut kan hati ni aku nak je amek cuti lelame or benti terus..tp, apekan daya..aku bkn nye senang. x pe r, demi baby dlm kandungan aku ni, aku akan kuat kan diri aku kan..kalau sape2 ade cadangan cmne nak hilang kan mual2 ni, tlg r bg tau aku ye..mangga muda mmg dh x jalan..

note: tengah menahan rasa nak muntah je sekarang ni..huhuhu...

No comments: