Husband & Wife

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Izzihni Rizqi Bin Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nur Izzayra Irdina Binti Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday 18 January 2013

36 weeks 2 days


Assalamualaikum...

Lame sungguh x up date blog ni..dh bersawang2 ni..sekarang ni mmg mood malas masih kental dlm diriku...hehehehe....

Ok, straight to the point r, just nak share perkembangan  aku & baby pada minggu ke 36 & 2 hari ni aje...perkembangan aku, bese je r..badan makin boolat, pinggang, pinggul, kepala, badan, kaki,belakang badan & ari2 kerap sakit..perkembangan baby lak, kerap sgt mengeras smbil berombak rindu dlm perut aku ni..

   Semalam ade check up kat KK, semuanya ok, ni aku share result check up semalam ye...

Mama
HB : 11.4(normal)
Berat : 92 kg (turun 1.3 kg dlm 2 minggu)
Tekanan darah : 129/74 (normal walopon agak tinggi..setelah 3 kali check, semalam time check BP ni aku ngah sakit kepala)
Tinggi Rahim : 36 cm
Urine : Ok

Baby
Ukuran Kaki/tgn/kepala : Normal mengikut usia kandungan
Heart Beat : 140 bpm
Fetal Movement : Good
Kedudukan Baby : ceph 

p/s : Nurse dh terangkan antara tnda2 nak bersalin..semalam x jmpe doc lg, tunda minggu dpn..so, minggu dpn, kite kene jmpe doc ye baby...^_^

No comments: