Husband & Wife

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Izzihni Rizqi Bin Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nur Izzayra Irdina Binti Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday 13 September 2013

Ceritera Raya 2013

Assalamualaikum....

   Dah masuk bulan Zulkaedah pon..aku baru nak post cerita Raya aku kan...apedaaaaaa...x pe r, mood rajin aku dh dtg ni, so aku nak update aje r..dh basi pon basi r..yg penting aku happy....hahahahahaha...

  Ok, Raya Aidilfitri tahun ni aku beraya di kampung suami untuk pertama kali nya..& baraya bertiga..yeayyyyy..aku dh ade bby bam...Raya kat Kelantan x semeriah raya kat pahang...semua nye adalah sederhana...ape yg penting time raya ni r masa nya utk kami mengunjungi sanak saudara...psss..kalau korang nak tau kat kelantan x de rendang..uwaaaa...

   Selama 4 hari aku beraya di kelantan, sepanjang hari pertama aku dirumah saje x kemana2 pon..hari kedua & ke tiga kami ke tanah merah melawat saudara mara dan pd hari raya ke-4 kami bergerak ke pahang beraya 2 hari di kampung ku..kebetulan ade kenduri aqiqah nur damia eryna(anak sedara baru) ..

ok r, jom layan gambo ye..gambo ni pon dpt amek time kat kampung aku...kebetulan ade pelamin bby damia tu..tumpang r...


mama & rizqi..

lg..mama & rizqi...

lg..

mama, papa & rizqi...

lg..versi duduk...

rizqi yg x reti dok diam..hahahaha...

haiiiiii....

pandai anak mama pndang camera ye...

ni paklang rizqi..stay ngan rizqi kat shah alam...

uwan rizqi...

lg gambo ngan uwan rizqi aka mak aku...


note : tahun depan raya kat kampung aku lak...mesti meriah..sume adik badik ade..insyaAllah..

No comments: