Husband & Wife

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Izzihni Rizqi Bin Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nur Izzayra Irdina Binti Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday 18 June 2012

Tidak Teratur

Assalamualaikum....

      Apekah yg tidak teratur tu kan?? Sebenarnye sejak 2 bln kebelakangan ni kedatangan Cik P adalah sgt2 tidak teratur...bulan depan sahaja Cik P dtg melawat aku lewat 10 hari..bln ni pulak, Cik P makin lewat..sampai harini aku masih menanti kedatangan Cik P..dah lewat 12 hari dari date bln lpas..

     Apekah penyebab nye ye..nak kate kan aku mengandung x de pon, baru je semalam aku check & keputusan nye adalah negatif(-ve)..adakah kelewatan ini akan terus berterusan utk selama2 nye???

~aku yg musykil...~

No comments: