Husband & Wife

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Izzihni Rizqi Bin Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nur Izzayra Irdina Binti Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday 20 July 2012

Salam Ramadhan

Assalamualaikum...

Salam Ramadhan kami(aku & en.husband) ucapkan pada semua umat islam di seluruh dunia..

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan..

Pagi tadi ada kuliah agama kat office aku ni, di smpai kan oleh Y.bhg Ust. Rasyidi Jamil(Pegawai Hal Ehwal Islam JAKIM) bertajuk 'Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan'. penceramahan yg cukup berkesan bg kami semua..

ape yg menarik bg aku, aku dpt tau dua makna bg dua perkataan ni,
*sahur : makanan
*suhur : makan

so, makna nya lepas ni kite kene tukar soalan r, kene tnye awak suhur x pg td?

ok r, kepala pon agak pening sekarang ni..tu je dari aku..ape2 pon selamat berpuasa & semoga amalan kite di bulan yg mulia(ramadhan) ini di terima Allah s.w.t..aminnnnnn....

aku & en.husband ingin mohon ampun & maaf kepada semua kalau ada salah silap kami yg sengaja atau yang x disengajakan ye..

No comments: