Husband & Wife

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Izzihni Rizqi Bin Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nur Izzayra Irdina Binti Nazri

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday 9 July 2012

Selamat Pengantin Baru

Assalamualaikum...

Selamat pengantin baru kepada adik ipar aku..sebenarnye ni cite lapok gak r, saje je nak post entry ni...adik ipar aku ni adik no 3 en.husband aku ni..berkerjaya sebagai cikgu & bertemu jodoh dgn en.askar..majlis diorang ni berlangsung pada 5 june 2012(hari selasa) & majlis disebelah pengantin lelaki lak pada 7 june 2012(khamis)..so, aku ngan en.husband kene r cuti selama seminggu..

ok r, tu je r serba sedikit ringkasannye, jom layan gambo je r nak x(kalau x nak pon, aku nak tayang gak..hehehehe)..layanzzzzzz...

tok kadi tgh dok belek borang nikah..diperhatikan oleh ayah mertua aku& abg tiri en.husband.

bersama wang mas kahwin..rm10k..

bermula r sesi pembatalan air sembahyang..salam en.somi lu yerk...

si somi nye bg gelang 

si isteri sarung cincin kan somi nye.

si somi cium dahi si isteri..

bersama sepupu2 & adik sambil menunggu kedatangan si somi.

aik...ade gak interframe yerk..x pe r, pengantin lame ckit je ni..;p

en.husband & adik tersayang..buncit nye, laki sape r ni..haishhhh..

dari kiri: aku, en.husband, za(pengantin r) & sepupu diorang(kak yah) 

aku ngan anak2 sedara en.husband..

cian pengantin x berpayung..mane ilang nye si pengapit diorang ni..

pengantin dua sejoli..hikhikhik...


barang2 hantaran, hasil ciptaan aku & biras aku(isteri adik en.husband)

makan beradap..

terima lah bunga cinta dari ku(agak nye r, tu r yg diperkatakan dek somi dia) hikhikhik...

time ni aku & en.husband menjadi mangsa cameraman, kitorang pon jadi pengantin baru semula time ni..sibuk je si cameraman tu dok suh kitorang berposing kat pelamin..

p/s: semoga dikza(gelaran adik ipar aku) & arif bahagia hingga ke akhir hayat..aminnnn..

No comments: